کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری

ساخت وبلاگ

پاک شدن تاتوی ابرو با میکرونیدلینگ به عنوانی یکی از روش های ساده و کم عارضه ای است که معرفی شده است . این روش در سال ۲۰۰۴ معرفی شده است که با ۱۰۰ درصد موفقیت بیان شده است . در بسیاری از کشور ها از این روش استفاده کرده اند . مثلا این روش در ایالات متحده آمریکا ،انگلستان و اروپا مورد استفاده قرار گرفته است .

پاک شدن تاتوی ابرو با میکرونیدلینگ

در این قسمت لازم است بگوییم که برخلاف اینکه لیزر مو تنها می تواند به طیف خاصى از رنگ هاى پیگمنت هاى تاتو پاسخ دهد اما این روش حتی  می تواند سفید،کرم و بژ را هم تحت پوشش خود قرار دهد .لیزر را به عنوان روشی تهاجمی معرفی کرده اند اما این روش (  میکرونیدلینگ ) به عنوان روشی غیر تهاجمی معرفی شده که پیگمنت هاى تاتو از طریق خون و لنف دفع می گردد .

برای اینکه این روش را انجام دهیم نیاز داریم تا از یک دستگاه میکرونیدلینگ و یک محلول مخصوص کمک بگیریم که برخلاف دیگر مواد پاک کننده تاتو که اسیدی می باشند این گونه محلول ساختار مولکولى اکسیدهاى فلزى (همان ساختار پیگمنت هاى تاتو) داشته است . در نهایت نباید فراموش کنیم که یک دوست دار اکسیدهاى فلز می باشد و موجب جذب پیگمنت هاى تاتو می شود و همچنین به واسطه پوست خارج می شود . عموما به ٣-۴جلسه درمان به فاصله ١.۵-٢ ماه نیاز داشته است .

برخی از افراد بعد از انجام تاتو و یا خالکوبی بر روی بدن خود به دلایل مختلف ممکن است پشیمان شده و قصد داشته باشند، تاتو و ابروی خود را از بین ببرند ، یکی از بهترین روش های روز دنیا برای این کار استفاده از میکرونیدلینگ می باشد ، که این خدمات به صورت حرفه ای در کلینیک لیزر مو و زیبایی دکتر هنرور انجام می شود .

جهت گرفتن نوبت ، و انجام هماهنگی های لازم می توانید با این مرکز تماس بگیرید.

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : پاک شدن تاتوی ابرو با میکرونیدلینگ, نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 166 تاريخ : يکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت: 17:42

درمان کبودی و تیرگی دور چشم : گاه بعضی از افراد به دنبال راه حلی هستند تا بتوانند کبودی و تیرگی را در دور چشم های خود درمان کنند این افراد علاوه بر اینکه به فکر درمان هستند باید علت به وجود آمدن این تیرگی را نیز بدست بیاورند تا بتوانند آن را درمان کنند .
 

درمان کبودی و تیرگی دور چشم

مزوتراپى کوکتل های متشکل از ویتامین C

 
در این روش درمان کبودی و تیرگی دور چشم که کاملا بدون درد است مواد جوانساز به واسطه سرنگ انسولین به عمق کم به میزان مشخصی تزریق می گردد که در این روش ممکن است با کمی کبودی همراه باشند که جایی نگرانی نیست و در عرض چند روز کاملا بر طرف می شود .
برای این درمان در دو جلسه و به مدت دو هفته کافی می باشد که اگر هم نیازی برای این روش احساس شود دوباره تکرار خواهد شد البته باید در این روش درمان کبودی و تیرگی دور چشم دقت کنید که نمی توانیم به طور قطعی بگوییم که کاملا تیرگی ها از بین خواهند رفت و نمی توان گفت به صورت صد در صد است اما در این روش می توانیم بهبودی را تا میزان قابل توجهی  احساس کرد .
کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : درمان کبودی و تیرگی دور چشم, نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 208 تاريخ : يکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت: 17:41

درمان ریزش مو توسط مزوتراپی : در ابتدا باید بگوییم که ریزش مو را می توانیم با روش های متعددی درمان کنیم که قبل از آن باید علل ریزش را بدست بیاوریم .  درمان ریزش مو توسط مزوتراپی به عنوان روشی است که امروزه بسیار رایج می باشد .

اصول کار درمان ریزش مو توسط مزوتراپی می تواند شامل موارد زیر باشد :

-رساندن مواد مغذى و ویتامین ها
-بهبود جریان خون
-تحریک رویش مو
-بهبود سبوره و خارش مى باشد.

در این روش درمان بدین صورت است که  توسط سرنگ انسولین یا گان مزوتراپى مقدار مناسب از کوکتل به عمق مشخص در پوست سر تزریق  می گردد .

پیش از اینکه این کار صورت بگیرد باید حتما از کرم هاى بى حسى ،موضع بى حس استفاده نمود تا بدین ترتیب میزان درد را در این قسمت به کمترین مقدار برسانیم .

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : درمان ریزش مو, نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 193 تاريخ : يکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت: 17:38

تزریق بوتاکس: گفته ها در مورد بوتاكس خيلى زياد هست در اين مطلب سعى دارم بر اساس تجارب چندين ساله ام و با توجه به سوالاتى كه بيشتر براى مراجعينم مطرح هست كمى بيشتر از ناگفته هاى بوتاكس بنويسم :
 

تزریق بوتاکس

 

بوتاکس داوریی است که جهت برطرف کردن چین و چروک پیشانی، بین دو ابروها و گوشۀ چشم بکار می رود. در حقیقت این دارو شکل تخلیص و آماده شدۀ سم باکتری کلستریدیوم بوتولینیوم است.

حدود روز دوم تا سوم اثر بوتاکس به طور محسوس ظاهر می شود. این اثر تا پایان هفتۀ دوم همچنان افزایش می یابد و آنچه که در پایان هفته دوم دیده می شود حداکثر میزان اثر بوتاکس است. بعد از گذشت ۶-۴ ماه اثر دارو به طور کامل از بین می رود که البته این زمان در افراد مختلف ممکن است مقداری متفاوت باشد.

بعد از برطرف شدن اثر دارو در صورتیکه تمایل داشته باشید باز هم می توانید مجدداً برای تزریق مراجعه نمائید.توجه داشته باشید تا وقتیکه واکنش آلرژیک شدید یا عوارض قابل توجهی نداشته باشید شما می توانید هر ۴ ماه یکبار بوتاکس را تزریق کنید. روشن است که اگر مجدداً تزریق نکنید وضعیت چین و چروکها مثل قبل از تزریق خواهد شد.

داروی مورد استفاده در مطب دکتر مهسا هنرور دیسپورت انگلیس دارای مجوز وزارت بهداشت ایران است.

هزینه تزریق بوتاکس برای هر نفر ۳۵۰هزار تومان است.

متاسفانه اکثر مراکز بعلت هزینه پایین از بوتاکس های چینی که با عنوان کانادایی عرضه میشود استفاده می کنند که عوارض این بوتاکس ها بیشتر و ماندگارتر خواهد بود و مورد تایید وزارت بهداشت هم نمی باشند و ممکن است بعد از چند بار تزریق بوتاکس در بدن آنتی بادی بر علیه آن تولید شود و درنتیجه طی تزریق های بعدی هیچ تاثیری نخواهند داشت .

اگر بدنبال محو سريع چين هاى پيشانى و دور چشم هستيد بهترين گزينه تزريق بوتاكس مى باشد.بوتاكس نوع سم است كه به مقدار خيلى كم به عضله مورد نظر تزريق ميشود و باعث فلج موقت عضله مى گردد.
دو نوع چين داريم:
١-چين پسيو ؛كه در حالت عادى چهره وجود ندارد و فقط طى اخم كردن،بالا انداختن پيشانى و خنديدن ايجاد ميشود كه معمولا اين حالت از حدود هجده سالگى ايجاد ميشود و بسته به نوع بافت بدنى شخص،مقدار استفاده از عضلات و عادات فرد ممكن است در سنين پايين تر يا بالاترى ايجاد شود.
٢-چين اكتيو:در صورتى كه چين هاى پسيو درمان نشوند به تريج دائمى شده و در حالت عادى در چهره فرد باقى مى مانند.
 
درصد موفقيت درمان با بوتاكس در مورد چين هاى پسيو در مقايسه با چين هاى اكتيو بيشتر است.بهترين زمان شروع تزريق بوتاكس حدود سى سالگى ،يعنى زمانيكه هنوز چين ها دائمى نشده اند مى باشد.در بهترين حالت بسته به عمق چين ها ،٦٠-٧٠٪ظاهر چين هاى اكتيو با بوتاكس بهبود مى يابد.
 
کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : تزریق بوتاکس, نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 158 تاريخ : يکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت: 17:31

لیزر موهای زائد : در گذشته بانوان از روش های مختلفی همچون تیغ ، بند ، اپیلاسیون ، کرم های موبر ، دستگاه های موکن و ….برای برداشت موهای ناخواسته استفاده می کردند که این روش ها برای حداکثر ۳ هفته موها را از بین می برند و پس از این مدت موها دوباره شروع به رشد می کنند . در هیچ یک از این روش ها ریشه موها از بین نمی روند و حتی اگر موها نازک هم شوند با یک بار اصلاح با تیغ به حالت پر پشت و ضخیم اولیه بر می گردند و اکثر این روش ها بسیا وقت گیر می باشند .
همچنین در دهه های اخیر بدلیل تغییر سبک زندگی ، تغییر رژیم های غذایی و مصرف بی رویه بعضی داروها با مشکلی به نام هیرسوتیسم (رویش مو در بانوان با الگوی مردانه ) روبرو هستیم که داروهای موجود تا حدی می تواند جلوی رویش موی جدید را بگیرد اما موهای ضخیم روییده شده را از بین نمی برد .
امروزه با توجه به اینکه بحث زیبایی بیشتر از قبل مورد توجه می باشد بانوان و حتی آقایان بدنبال روشی موثر ، دائمی و بی خطر برای از بین بردن موهای ناخواسته یا زائد خود می باشند .
خوشبختانه با پیشرفت تکنولوژی در چند دهه اخیر دستگاه های لیزر متنوعی به جامعه پزشکی عرضه شد که یکی از پر کاربردترین این لیزرها در زمینه پوست و زیبایی می باشد .
برای از بردن موهای زائد دستگاه های متنوعی وجود دارد از جمله : الکساندریت ، دیود ، IPL ، E-LIGHT که تفاوت آنها در سیستم های هدایت انرژی می باشد اما در نهایت همگی با هدف قرار دادن رنگدانه ریشه مو باعث تخریب آن می گردند .(لیزر موهای زائد)
کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : لیزر موهای زائد, نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 145 تاريخ : يکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت: 17:30

چگونه دستگاه لیزر مو مناسب  را تشخیص دهیم ؟

دستگاه لیزر مو

چگونه دستگاه لیزر مو مناسب  را تشخیص دهیم ؟: یکی از مهمترین مراحل انجام لیزر موهای زائد تشخیص و انتخاب دستگاه مناسب  و متناسب با شرایط بدن و جنس و وضعیت موهای هر فرد است . استفاده از دستگاههای مختلف برای از بین بردن موهای زائد با لیزر  بسیار مهم است . با پیشرفت هر روزه تکنولوژی این دستگاهها باید بهترین گزینه را انتخاب کرد . تا بهترین نتیجه را ببینیم .

فرقی نمی کند قصد از بین بردن موهای کدام قسمت از بدن خود را دارید در صورتیکه به کلینک لیزر مو مناسب که دستگاههای قوی ندارند بعلت استفاده از آی پی ال ضعیف پس از چند ماه موهای شما مجددا شروع به رویش می کنند  . در نتیجه تمامی زحمت و هزینه ای که صرف کرده اید به هدر خواهد رفت .

در قدم نخست باید به مرکزی بروید که بهترین دستگاه لیزر مو را دارد دستگاه lightsheer محصول کمپانی lumenis آمريكا قوی ترین دستگاه لیزر مو می باشد . این دستگاه موهای زائد را در کمترین تعداد جلسات برای این کار که ۴ جلسه است از بین می برد و بهترین نتیجه را در بر خواهد داشت .

یکی از سخت ترین کار ها برای بیماران تشخیص دستگاه مناسب برای لیزر مو است بهترین گزینه پیشنهادی ما برای شما این است که بر روی بخشی از بدن لیزر را تست کنید . این روش مطمئن ترین راه برای تشخیص دستگاه لیزر مو مناسبتان است . این تست در اغلب کلینیک های پوست و مو که خدمات لیزر مو و میکرو نیدلینگ ارائه می دهند رایگان است .
موارد احتمالی منفی و ضری که یک دستگاه لیزر مو نامناسب می تواند برای بیمار ایجاد کند میتواند متعدد باشد .

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : دستگاه لیزر مو, نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 181 تاريخ : يکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت: 17:25

درمان موهای زائد با لیزر

درمان موهای زائد با لیزر

درمان موهای زائد با لیزر :  درمان موهای زائد با لیزر از  روش های نوین ، سریع و با کمترین عارضه است   . دستگاههای مختلفی برای لیزر موها وجود دارد که باتوجه به وضعیت موهای بیمار و تشخیص پزشک می توان بهترین گزینه را انتخاب کرد . لیزر موهای زائد یک در مان زیبایی است که در کلینیک های تخصصی پوست و لیزر مو به بیماران ارائه می شود . این کار حتما باید توسط پزشک متخصص و یا کاربر با تجربه انجام شود .لیزر مو ها باید در یک اتاق کاملا استریل انجام شود .

نکاتی که در زمان انجام لیزر موهای زائد باید رعایت شود :

  • پوست باید کاملا تمیز باشد و هیچگونه کرم و یا مواد بی حس کننده  و دارویی و ضد آفتاب روی پوست بیمار نباشد  چون باعث سوختن پوست می شود .
  • در صورتیکه پوست حساسی دارید می توانید یک ساعت قبل از انجام لیزر موها از کرم های بی حس کننده مانند زايلا- پى (xyla-p) استفاده کنید .
  • در طول انجام کار حتما چشم ها بسته باشند و از عینک مخصوص استفاده کنید .
  • برای گرفتن نتیجه بهتر از درمان موهای زائد با لیزر  ،موها را کوتاه کرده و یا بتراشید اما ریشه آنها مشخص باشد .
  • پس از لیزر موها حتما از کرم های ضد آفتاب و پوشش مناسب برای مناطق لیزر شده در برابر نور آفتاب استفاده کنید .
  • جلسه های درمان ممکن است بین ۶ تا ۸ جلسه متفاوت باشد که به جنس موها و تشخیص پزشک بستگی دارد .
کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : درمان موهای زائد با لیزر, نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 181 تاريخ : يکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت: 17:23

تزریق ژل برای جوانسازی صورت

تزریق ژل برای جوانسازی صورت : تزریق ژل یکی از راههای جوانسازی صورت است که بتازگی بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است . تزریق ژل  یک کار تخصصی است و باید در کلینیک های تخصصی پوست و لیزر مو انجام شود.

 

تزریق ژل برای جوانسازی صورت

برای انجام این کار باید چند گام ابتدایی را بگذرانید .

–    اول اینکه هدف و خواسته خود را از این کار به درستی مشخص کنید .
–     از سلامت جسمی و روحی خود اطمینان حاصل کنید .
–    در مورد انواع ژل و مزایا و عوارض آنها تحقیق کنید و تا جای ممکن آگاهی کسب کنید .

–    با پزشک متخصص مشورت کنید .
–    حتما برای انجام این کار به کلینیک های تخصصی پوست و لیزر مو مراجعه کنید .

تزریق های زیبایی یک کار تخصصی است و حتما باید توسط پزشک متخصص انجام شود . از این روش برای برطرف کردن خطوط عمیق صورت مانند خط اخم ، خطوط پیشانی و خط خنده استفاده می شود . این روش از روش های پر طرفدار نوین در دنیا  به شمار می رود .

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : تزریق ژل برای جوانسازی صورت, نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 186 تاريخ : يکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت: 17:14

آبرسانی به پوست – روش هیدرودرم میکرو ابریژن

آبرسانی به پوست – روش هیدرودرم میکرو ابریژن : روش آبرسانی به پوست که به آن  هیدرودرم میکرو ابریژن نیز گفته می شود . در این روش با یک میله سر الماسی به آرامی روی پوست می کشند .این میله سلول های مرده پوست را مکیده و از پوست جدا می کند. بعد با همان سر الماسی و با نازل مافوق صوت آب به پوست تزریق می شود .  این کار با همان سر الماسی و بوسیله سرم انجام می شود . سرم طوری ساخته شده که بتواند پوست را کاملا خیس کند .

نحوه انجام آبرسانی به پوست – روش هیدرودرم میکرو ابریژن به این شکل است که طی ۵ جلسه صورت بیمار بوسیله آب و اکسیژن و سایر گاز های پزشکی شسته می شود. انتخاب آن گازها  اختیاری است . این شستشو به آرامی و با فشار مافوق صوت است .

این کار باعث باز شدن منافذ پوست می شود . تمامی مواد و سلول های مرده ای که در طول سالها در پوست بیمار انباشته شده اند از بین می روند . همچنین در هر جلسه گردش خون میکرو نیز انجام می شود. این گردش خون  برای داشتن پوستی شاداب ، جوانتر و باطراوت کمک بسیاری می کند .

 

آبرسانی به پوست – روش هیدرودرم میکرو ابریژن

در چه مواردی می توان  از روش آبرسانی به پوست – روش هیدرودرم میکرو ابریژن استفاده کرد ؟

برای از بین بردن رنگدانه های ناخواسته پوستی
از بین بردن جوش های سرسیاه و سر سفید
بهبود بافت پوست
کاهش چین و چروک
جوان سازی پوست
درمان آکنه

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : آبرسانی به پوست, نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 178 تاريخ : يکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت: 17:07

تزریق چربی برای  پروتز لب ها

تزریق چربی برای  پروتز لب ها : یکی از روش های پرتز لب ها برای برجسته کردن لب استفاده از روش تزریق چربی می باشد . برای این کار سلول های چربی شکم و پهلو را به میزان ۲۰الی ۵۰ سی سی و یا اندازه مورد نیاز از بدن خارج می کنند .بعد از جداسازی سلول های زنده چربی بعنوان فیلر بیولوژیک برای حجم دادن به ناحیه ای از بدن یا صورت و یا پرکردن نقص های پوستی و بیشتر باهدف جوان سازی صورت در نواحی مختلف تزریق می کنند . برای ماندگار تر کردن نتایج این درمان و زیبایی بیشتر سلول های چربی را با PRP مخلوط می کنند  و در محل مورد نظر  بیمار تزریق می کنند .

 

تزریق چربی برای پروتز لب ها

چه زمانی می توان از تزریق چربی برای پروتز لب استفاده کرد ؟

تزریق چربی در موارد مختلف که بیشتر با انتخاب بیمار و تشخیص پزشک انجام می شود .در صورتیکه شما دارای یکی از نشانه های زیر هستید و قصد پروتز لب های خود را دارید می توانید از تزریق چربی برای این کار استفاده کنید :
باریک بودن لب ها طوریکه هنگار لبخند محو می شوند .
در صورتیکه لب و دندان و فک شما در یک سطح قرار ندارند و ناهماهنگ هستند
برای متوازن تر نشان دادن اجزای صورت در کنار هم .
افرادی که بواسطه بالا رفتن سنشان لب های آنها باریک تر شده .

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : تزریق چربی, نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 192 تاريخ : يکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت: 17:05

 

لیزر جوان سازی پوست

لیزر جوان سازی پوست با حرارتی که ایجاد می کند فیبرو پلاست ها را تحریک کرده و باعث ساخت کلاژن های جدید و باز سازی کلاژن های  موجود پوست می شود و با این کار موجب جوان سازی ملموسی در پوست بیمار می شود . این کار  با فناوری Co2 Fractional با ایجاد ستون های چند میکرونی که قابلیت تنظیم نقاط دارد نور را با حرارت به دریم های پوست می تاباند . یکی از مزایای لیزر مو و پوست نداشتن عوارض با طول موج ها ی کوتاه است .

 

 

لیزر جوان سازی پوست

این فناوری با توجه به عمق نفوذ اشعه و کمترین آسیب به اپیدرم مزایای زیادی نسبت به سایر روش ها دارد از جمله :
– خطر عفونت در این روش بسیار کمتر است .
– ریسک عوارض کاهش می یابد .
– فرد بعد از دو روز قادر به انجام فعالیت های روزانه خود خواهد بود .

کارکرد های  بالينی استفاده از  لیزر جوانسازی پوست (Co2 Fractional):

  • روشن تر کردن پوست
  • رفع چین و چروک دور چشم ها
  • از بین بردن اسکار های ناشی از عمل جراحی ، آکنه و سوختگی
  • حذف آسیب آفتاب سوختگی
  • بهبود منافذ پوست
  • لایه برداری و جوان سازی پوست
  • اصلاح و حذف ترک های ناشی از بارداری
  • کلاژن سازی و رفع افتادگی پوست
  • برداشتن خال و ضایعه های پوستی
 

لیزر جوان سازی پوست

مزایا ی جوان سازی پوست با لیزر

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : لیزر جوان سازی پوست, نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 156 تاريخ : يکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت: 16:57

لاغری موضعی با لیزر

لاغری موضعی با لیزر : کرایولیپولیز یکی از روش های حذف چربی های موضعی بوسیله دستگاه لیزر است .  روش های مختلفی برای لاغری وجود دارد مانند ورزش کردن استفاده و رعایت کردن رژیم های غذایی مختلف ، داروهای شیمیایی جدید و عمل های جراحی نظیر لیپوساکشن . همانطور که می دانیم تمامی این روش ها موقتی هستند و بسته به فعالیت و ارگانیسم بدن فرد متغیر است علاوه برا این که عوارض پیدا و پنهان بسیاری فرد را در روش های جراحی و استفاده از داروهای شیمیایی تهدید می کند . لاغری موضعی با استفاده از دستگاه لیزر کرایولیپولیز و یا سرما درمانی  از روش های جدید و بدون عارضه لاغری  با لیزر  است که بیمار بدون کمترین عوارضی و سختی به نتیجه مطلوب خود می رسد . خدمات مربوط به کرایولیپولیز در کلینک های تخصصی لیزر مو ارائه می شوند . در این مقاله قصد  داریم تا ساز و کار این روش را برای شما شرح دهیم .

لاغری موضعی با لیزر

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : لاغری موضعی با لیزر, نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 188 تاريخ : يکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت: 16:54

زیباسازی و جوانسازی پوست صورت در کشور های مختلف:  در همین ابتدا باید بگوییم که زنان برای زیباتر شدن خودشان از روش های متنوعی استفاده می کنند آنها همواره سعی می کنند که زیباتر به نظر برسند و برای زیبایی خودشان تلاش می کنند البته این میزان در خانم ها نسبت به آقایان بیشتر می باشد  . نباید فراموش کنید که در هر قسمتی و هر کشوری می تواند این راه و روش متنوع و مختلف باشد و با توجه به آب و هوا و شرایط جوی این راه و روش مختلف می باشد .  البته این راه و روش ها بر پایه سن و آیین ملی هر کشوری می تواند با کشور دیگری متفاوت باشد .

 

زیباسازی و جوانسازی پوست صورت در کشور های مختلف جهان

در ادامه ما برای شما راهکارهای و روش های که ۶ کشور دنیا برای زیباسازی و جوانسازی پوست صورت را استفاده می کنند بررسی می نماییم  :

  1. زیباسازی و جوانسازی پوست صورت در برزیل

اولین کشوری که ما قصد داریم زیباسازی و جوانسازی پوست صورت در آن را بررسی کنیم برزیل است این کشور نیز همانند دیگر کشورها زنان خود برای زیبایی تلاش می کنند . در کشور برزیل زنان آنها برای اینکه پوستشان را درخشان کنند و به جوانسازی پوستشان کمک کنند از ماسک های مخلوطی کمک می گیرند که در اصل این ماسک ها از شیر و جوی دوسر ساخته شده اند . ابتدا این ماسک را به مدت ۱ ساعت روی پوست قرار می دهیم  و سپس آن را به وسیله آب ولرم می شوییم . به وسیله این ماسک می توانند به روشن شدن پوستشان کمک کند . در کشور این زنان برای اینکه از احتباس آب در بدنشان جلوگیری نمایند در هفته به مدت ۲ بار قبل از اینکه بخوابند آرتیشو می خورند .

این گیاه از جمله گیاهانی می باشند که به رفع احساس گرسنگی کمک می کند زیرا ادرار آور است . زنان برزیلی از حمله زنانی هستند که به داشتن موی براق مشهورند . علت این موضوع این است که این زنان از پودر تالک روی پوست سر برای خود استفاده می کنند . این پودر تالک موجب می شود تا موها حالت چربی به خود نگیرند و از لحاظ ظاهری براق تر و جوان تر به نظر برسند . البته یکی دیگر از اسراری که خانم های برزیلی برای خودشان استفاده می کنند استفاده از ماسک ذرت و آب می باشد .

این ماسک موجب می شود که افراد کمتر دچار جوش بشوند زیرا این ماسک موجب می شود که چربی ها از روی پوست جدا شوند . این افراد  از دم کرده بابونه برای جلوگیری از پف آلود شدن چشم ها استفاده می شود  این ماسک را به مدت ۲۰ دقیقه روی چشم هایشان قرار می دهند . این افراد برای اینکه پوست لبشان نیز نرم شود از مخلوط شکر و عسل نیز استفاده میشود و بعد از اینکه به مدت ۳ دقیقه آن را روی لب می گذارند و سپس آن را می شویند .

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : زیباسازی و جوانسازی پوست, نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 167 تاريخ : يکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت: 16:47

خالبرداری یکی دیگر از خدماتی است که به صورت تخصصی و حرفه ای در کلینیک زیبایی و لیزر مو ی دکتر هنرور انجام می شود .

کلینیک لیزر مو ، زیبایی و لاغری دکتر هنرور

خالبرداری با لیزر

خالبرداری با استفاده از لیزر یکی از استاندارد ترین و بی خطر ترین روش های ممکن در دنیا می باشد. جهت گرفتن وقت قبلی و کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در کلینیک زیبایی دکتر هنرور تماس حاصل فرمایید.

جهت کسب اطلاع از سایر خدمات کلینیک زیبایی مانند :

لیزر مو

میکرونیدلینگ

لاغری موضعی

و …

می توانید با کلینیک ارتباط برقرار کنید .

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : خالبرداری , نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 162 تاريخ : يکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت: 16:43

لیزر کیوسوئیچ

 

لیزر کیوسوییچ یک لیزر کاملا پیشرفته و تخصصی می باشد که با داشتن طول موج های ۵۳۲ و ۱۰۶۴ جهت بهبود موثر انواع لک های صورت و بدن ، ماه گرفتگی ، خالهای مادرزادی و همچنین پاک کردن تاتوی صورت و بدن به کار می رود .

جهت مشاهده نمونه کارها به گالری تصاویر مراجعه نمایید .

 

جهت کسب اطلاع از سایر خدمات کلینیک زیبایی دکتر هنرور مانند :

لیزر مو

میکرونیدلینگ

لاغری موضعی

و …

می توانید با کلینیک ارتباط برقرار کنید .

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : لیزر کیوسوئیچ, نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 164 تاريخ : يکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت: 16:41

آراف فرکشنال سوزنی اسکارلت

آراف فرکشنال سوزنی اسکارلت از امواج رادیوفرکانس با تکنولوژی فرکشنال میکرونیدلینگ استفاده نموده، و بعنوان اولین تولید کننده سیستمهای FMR در دنیا، درحال حاضر، شناخته شده ترین برند تکنولوژی فرکشنال می باشد.

در این دستگاه، ۲۵ عدد نیدل بطور همزمان وارد پوست می شود که عمق نفوذ آنها بین ۰٫۵-۳٫۵ mm با دقت ۰٫۱ mm  قابل تنظیم می باشد. آرایش این نیدل ها طبق یک شبکه ماتریکسی بسیار پیشرفته و بصورت Bipolar می باشد.
گرمای تولید شده توسط RF از یک طرف موجب افزایش سنتز کلاژن و الاستین شده، از طرف دیگر، موجب Remodeling کلاژن می شود.

با توجه به قانون اهم در مورد میزان عبور جریان الکتریکی از مقاومتهای مختلف موازی، عبور جریان رادیوفرکانس از لایه های مختلف اپیدرم و درم، یک محدوده حرارتی به شکل قطره اشک پدید می آورد. با توجه به این قانون و با توجه به اینکه بیشترین مقاومت مربوط به اپیدرم است، حرارت بسیار کمی در اپیدرم ایجاد شده، خطر ایجاد آسیب حرارتی و سوختگی در اپیدرم بطور کامل از بین خواهد رفت. همچنین، اگر نوک این نیدلها به بافت چربی برخورد کنند، با توجه به بیشتر بودن مقاومت چربی نسبت به درم، انرژی به درم منتقل شده، لیز چربی در ناحیه درم مشاهده نخواهد شد.

کاربردها:

-جوانسازی پوست صورت و بدن
-درمان شلی و افتادگی پوست صورت و بدن
-افزایش قوام و تونیسیته پوست صورت و بدن
-درمان آکنه فعال با از بین بردن باکتری مولد آکنه
-درمان اسکار آکنه
-درمان منافذ باز پوستی
-پیلینگ بدون ایجاد آسیب پوستی
-بهبود اسکارهای سطحی
-کاهش ترشح سبوم و درمان سبوره
-درمان ضایعات عروقی پوست و روزاسه
-کاهش چین و چروک حتی در نزدیکترین مناطق به چشم
-از بین بردن خطوط خنده و اخم Fine
-درمان لک، پیگمنتاسیون و PIH
-شفاف کردن پوست
-کاهش استریا و استرچ مارک

چند پرسش و پاسخ :

– میزان تورم و قرمزی در ناحیه درمان، بعد از انجام اسکارلت به چه میزانی است؟
با توجه به وجود میکروموتور و نیز بکارگیری Non-Insulated Needles در دستگاه اسکارلت، عملا اریتم و ادم پس از انجام پروسه بسیار ناچیز خواهد بود، تا حدی که بیمار قادر خواهد بود بلافاصله به کار و فعالیت روزانه خود باز گردد.

-چند جلسه درمانی و با چه فواصلی جهت دستیابی به نتایج درمانی مطلوب نیاز است؟
بطور معمول ,۳ جلسه با فواصل ماهی یکبار برای بیماران انجام می شود.

-چه مدت بعد از انجام پروسه، می توان انتظار نتیجه مطلوب درمانی را داشت؟
بهترین نتیجه درمانی، ۶ ماه پس از انجام پروسه خواهد بود.

-آیا در مناطقی که ژل یا بوتاکس تزریق شده، می توان اسکارلت انجام داد؟
انجام اسکارلت در این نواحی ممنوعیتی ندارد اما هرگونه درمان حرارتی، از عمر ژل و بوتاکس می کاهد و احتمال نیاز به ترمیم را در پی خواهد داشت.

جهت کسب اطلاع از سایر خدمات کلینیک زیبایی دکتر هنرور مانند :

لیزر مو

میکرونیدلینگ

لاغری موضعی

و …

می توانید با کلینیک ارتباط برقرار کنید .

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : آراف فرکشنال سوزنی اسکارلت, نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 157 تاريخ : يکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت: 16:33

آراف لاغری در صورتیکه با ورزش و رعایت رژیم غذایی همراه شود نتایج شگفت انگیزی خواهد داشت .تکنولوژی آراف یکی از جدیدترین سیستمهایی است که با استفاده از Ice RF به سرعت و با نفوذ در عمق چربیها را میسوزاند و جهت تناسب اندام و لاغری کاربرد دارد.

كلاژن سازى را فعال مى كند و شلى و افتادگى پوست را درمان مى نمايد.فاقد درد و عارضه مى باشد.
کاربردهاى دستگاه:

کاهش چربی
لیفتینگ پوست و جوانسازى
از بین بردن غبغب
تناسب اندام
کاهش سلولیت

چند پرسش و پاسخ :

-آیا فردی که لیپوساکشن یا لیزر لیپولیز کرده است و دچار ناهمواری در آن ناحیه شده، می تواند با استفاده از میداس این ناهمواری ها را هموار کند؟
بله. خوشبختانه قابلیت تنظیم فرکانس در سیستم میداس، امکان تنظیم عمق را فراهم نموده، پزشک به راحتی می تواند در مناطق ناهموار، با تنظیم فرکانس، ایجاد ظاهری هموار و یک دست نماید.

-آیا میداس می تواند به درمان ظاهر پوست پرتقالی سلولیت کمک کند؟
بله. درمان سلولیت با دو ویژگی زیر در میداس امکان پذیر شده است:
۱٫ امکان تنظیم عمق با این سیستم، دستیابی به سطحی ترین لایه های هیپودرم را فراهم می کند.
۲٫ افزایش دمای بافتهای همبندی بین لبولهای چربی هیپودرمی، موجب افزایش کلاژنسازی و افزایش قوام پوست در این بافتها شده، به درمان نمای پوست پرتقالی سلولیت کمک می کند.

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : آراف لاغری, نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 149 تاريخ : يکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت: 16:32

مزوتراپی عبارت است از وارد کردن گروهی از مواد فعال بیولوژیک با سوزن‌هایی بسیار ریز به داخل پوست. این مواد می‌توانند شامل انواع ویتامین، دارو (مانند ماینوکسیدیل ) یا فاکتورهای رشد (مانند فاکتورهای رشد انسولینی) باشند. مزوتراپی نوعی روش درمانی تزریقی است که در تمام دنیا، به‌خصوص فرانسه، کاربرد زیادی در درمان‌های زیبایی دارد.

مزوتراپی جهت جوانسازی ، رفع لک ، رویش مجدد موها و لاغری موضعی کاربرد دارد .

 

جهت کسب اطلاع از سایر خدمات کلینیک زیبایی دکتر هنرور مانند :

لیزر مو

میکرونیدلینگ

لاغری موضعی

و …

می توانید با کلینیک ارتباط برقرار کنید .

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : مزوتراپی, نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 162 تاريخ : يکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت: 16:29

آراف جوانسازی

آراف جوانسازی روشی نوین و بدون عارضه می باشد .
MIDASدستگاهی است که از امواج رادیوفرکانسی جهت دستیابی به نتایج درمانی استفاده می کند.
حرکت امواج الکترومغناطیس در یک مدار بسته، تولید جریان رادیوفرکانس می کند. عبور این امواج از بافت، تولید حرارت نموده، بسته به میزان مقاومت بافتی، میزان افزایش دما در بافتها متفاوت است.
بیشترین مقاومت بافتی مربوط به بافت چربی و سپس اپیدرم است. بالا بودن مقاومت در بافت چربی، دما را در این بافت تا حدی بالا می برد که موجب لیز چربی هیپودرمی شود.
اما بالا رفتن دما در اپیدرم، می تواند موجب بروز سوختگی در پوست شود. این مساله با تعبیه سیستم خنک کننده قوی در سیستم میداس (- ۵⁰ cooling ) برطرف شده است. میداس می تواند در تمام طول پروسه درمان، دمای اپیدرم را خنک نگه دارد، لذا امکان دستیابی به جریان با شدت بالا را در تمام طول پروسه درمان فراهم می کند، بدون اینکه اپیدرم را دچار آسیب حرارتی نماید.
افزایش دما در حدود ۶۵-۶۰ درجه در درم، از دیگر مزایای سیستم میداس است که موجب تحریک فیبروبلاستها به ساخت کلاژن و الاستین و نیز انجام پروسه Remodeling کلاژن می شود.

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : آراف جوانسازی, نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 156 تاريخ : يکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت: 16:25

میکرونیدلینگ موثرترین روش جوانسازی و ترمیم پوست : یکی از موثرترین و بهترین روش های که می توانیم در در جوانسازی و ترمیم پوست نام ببریم روش میکرونیدلینگ بوده است .
این روش را می توانیم در واقع نوعی روش تحریک مکانیکال پوست  بدانیم که میکرونیدلینگ نام گذاری شده است عملکرد این روش به این صورت است  که با استفاده از سوزن های بسیار ریز  در این روش میلیون ها میکروکانال در پوست به وجود می آید .

میکرو نیدلینگ به چه معناست ؟

با تحریک کلاژن سازی به وسیله روش میکرونیدلینگ که موجب ترمیم ساختار و کارکرد  پوست آسیب دیده و تغییر یافته می شود .
اگر بخواهیم در مورد عملکرد این روش صحبت کنیم باید بگوییم که روش درمان به گونه ای می باشد که سوزن های بسیار ریز و استریل دارای عمق و سرعت تعیین شده توسط پزشک ( این میزان و مقدار بر اساس نوع پوست و چگونگی هدف مشخص می شود )  به صورت همزمان به لایه دوم پوست یا درم وارد می شوند .

در این تایم فعال سازی سیستم ایمنی بدن انجام می شود و به همین علت موجب افزایش دادن ضخامت لایه اول پوست (اپیدرم) و یا  انتشار افزایش انتشار فاکتورهای رشد و تولید رشته های کلاژن و الاستین می شود .
در واقع رشته های کلاژن و الاستین را می توانیم  رشته های پروتئینی بدانیم که این رشته ها وظیفه دارند که استحکام و همچنین خاصیت ارتجاعی پوست را حفظ کنند  و باید دقت داشته باشیم که در جوانسازی پوست به عنوان عامل مهمی به شمار می روند .

کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری...
ما را در سایت کلینیک زیبایی , کلینیک پوست و مو , کلینیک تخصصی لاغری دنبال می کنید

برچسب : میکرونیدلینگ, نویسنده : بهزاد مقتدر cliniczibaei بازدید : 162 تاريخ : يکشنبه 21 خرداد 1396 ساعت: 16:24